|
Mūsų klientė – bendrovė, jungianti keletą verslo sričių, užsiimanti tarptautine prekyba, montuojanti ir importuojanti prekybinę ir šaldymo įrangą iš Europos ir Azijos, daugelį metų teikianti sprendimus bei vystanti projektus ir prekybos, ir pramonės įmonėse Lietuvoje bei užsienio rinkose, projektuojanti ir įrengianti pramonines šaldymo ir sandėliavimo erdves, šiuo metu dirbti Kaune ieškoma (-as):
Noriu darbo, UAB
Užsakymų valdymo vadybininkė (-as) (B2B)
|
Atlyginimas atskaičius mokesčius | 1000―1300 € |
Skelbimas galioja iki: | 2024-08-26 |
Darbo pobūdis: | - Sklandus pardavimų proceso administravimas ir kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimas;
- pasiūlymų klientams ruošimas, užsakymų valdymas ir administravimas;
- Darbas su klientų valdymo sistema (CRM);
- Reikalingų dokumentų paruošimas ir perdavimas atitinkamiems skyriams;
- Pardavimų sąskaitų išrašymas ir išsiuntimas klientams;
- Klientų ir įmonės tarpusavio atsiskaitymų kontroliavimas ir kt.
|
Reikalavimai darbuotojui: | - Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas;
- Privalumas panašaus darbo patirtis (užsakymų valdymo, pardavimų ar apskaitos srityse);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai Ms Office (Word, Excel);
- Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas, gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai;
- Geri bendravimo įgūdžiai, mokėjimas planuoti ir prioretizuoti darbus.
|
Įmonė siūlo: | - Draugišką, motyvuotą komandą ir gerą atmosferą darbe;
- Mokymus ir tobulėjimo galimybes;
- Darbo užmokestį 1000-1300 Eur (į rankas), priklausomai nuo kompetencijos bei darbo rezultatų.
|
Kontaktinis telefonas: |
+37069825711 |