|
Mūsų klientei – sėkmingai dirbančiai gamybinei įmonei, užsiimančiai lakštinio plieno gaminių gamyba, šiuo metu reikalinga (-as):
Noriu darbo, UAB
Užsakymų administravimo vadybininkė (-as) (B2B)
|
Atlyginimas atskaičius mokesčius | 900―1200 € |
Skelbimas galioja iki: | 2025-08-05 |
Darbo pobūdis: | - Sklandus pardavimų proceso administravimas ir kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimas;
- Pardavimo užsakymų valdymas ir administravimas;
- Darbas su klientų valdymo sistema (CRM);
- Pardavimų sąskaitų išrašymas ir išsiuntimas klientams;
- Reikalingų dokumentų paruošimas ir perdavimas atitinkamiems skyriams;
- Klientų ir įmonės tarpusavio atsiskaitymų kontroliavimas ir kt.
|
Reikalavimai darbuotojui: | - Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas;
- Privalumas panašaus darbo patirtis (užsakymų valdymo, administravimo ar asistavimo srityse);
- Darbo kompiuteriu įgūdžiai Ms Office (Word, Excel) (Monitor programa - privalumas);
- Anglų kalbos mokėjimas;
- Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas, gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai.
|
Įmonė siūlo: | - Mokymus ir profesinį tobulėjimą;
- Draugišką komandą;
- Darbo užmokestį (atskaičius mokesčius) 900 – 1200 Eur.
|
Kontaktinis telefonas: |
+37069825711 |