randu.lt
SOFTERA – bene didžiausią patirtį ir specialistų komandą turintis Microsoft Dynamics sprendimų verslui (ERP/CRM) partneris Lietuvoje, kurį daugiau kaip 80% klientų pasirenka dėl gerų atsiliepimų ir rekomendacijų. Gilios technologinės bei procesų žinios, mažai kintanti specialistų komanda, patikrintos sprendimų diegimo bei projektų valdymo metodikos – visa tai leidžia siūlyti integruotus verslo procesų valdymo sprendimus Lietuvos ir užsienio rinkoms.

Softera Baltic

Microsoft Dynamics NAV sistemos aptarnavimo konsultantas (-ė)

Объявление действительно до:2019-05-17
Характер работы:

Apie poziciją

Reagavimas į klientų užklausas, informacijos teikimas; Kilusių probleminių situacijų valdymas ir sprendimo užtikrinimas; Kliento poreikių analizė.

Mes siūlome

Švieži vaisiai kiekviena dieną; nemokama kava, arbata; įmonės renginiai: kartą per metus kelių dienų kelionė į užsienį (pernai Marokas, ankstesniais metais slidinėjimas Slovakijoj ir pan..). Kalėdiniai teminiai vakarėliai. Kiti smulkūs renginiai: programuotojų diena, tortų diena, sveikatos diena ir pan. Lankstus darbo grafikas, galimybė derinti su studijomis; Darbas pačiame miesto centre.

Reikalavimai

Verslo procesų supratimas; Atsakingas požiūris į klientų aptarnavimą, gebėjimas spręsti problemas; Labai geri organizaciniai, planavimo ir bendravimo įgūdžiai; Pasitikėjimas savimi net sudėtingose situacijose, gebėjimas valdyti stresines situacijas; Pareigingumas, atsakingumas ir rezultato siekimas.

Darbo laikas

8.30 - 17.30, laisvi savaitgaliai, lankstus darbo grafikas dirbant ne pilnu etatu, suderinama su studijomis.

Atlygis

Priklauso nuo patirties 1700 (neto)

Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Больше объявлений о работе >>
Время действия этого объявления о работе закончилось 2019-05-17 Больше объявлений о работе >
При возникновении вопросов пишите нам.
Мы будем очень благодарны, если вы сообщите нам о любых замеченных на сайте
ошибках или недостающих функциях.
Обращаюсь по поводу:
Ваше имя:
Адрес электронной почты:
Телефон(не обязательно):
Вопросы, пожелания:
Пожалуйста, ждите...