Administratorė (-ius) (IT/finansų įmonė)

Skelbimas galioja iki:2017-12-15
Įmonės veiklos sritis:IT
Darbo pobūdis:
  • vidinės įmonės dokumentacijos rengimas, tvarkymas;
  • telefonu gaunamų užklausų registravimas CRM sistemoje, jų administravimas;
  • bendravimas su klientais, informacijos teikimas, konsultavimas;
  • įmonės organizuojamų konferecijų - seminarų koordinavimas;
  • biuro priežiūros užtikrinimas;
  • įmonės darbuotojų deleguotų užduočių atlikimas. 
Reikalavimai darbuotojui:
  • aukštasis išsilavinimas (privalumas - IT arba finansų srityje);
  • puikios raštvedybos žinios;
  • puikūs lietuvių kalbos įgūdžiai (užsienių kalbų mokėjimas - privalumas);
  • darbo patirtis administravimo, aptarnavimo, pardavimų ar finansų srityse;
  • gebėjimas laisvai dirbti su MS Office paketu, kitomis IT sistemomis (privalumas - darbas su CRM sistema);
  • komunikabilumas, atsakingumas, kruopštumas, imlumas;
  • puikūs problemų / konfliktinių situacijų sprendimo / klientų aptarnavimo gebėjimai. 
Privalumai:
  • darbas su apskaitos sistemomis. 
Įmonė siūlo:
  • darbui reikalingas priemones;
  • mokymus kvalifikacijos kėlimui;
  • savirealizacijos galimybes. 
Kontaktinė informacija: Jei skelbimo tekste nenurodytas el.pašto adresas, savo CV galite pateikti tik šiame portale (užpildykite savo CV ir skelbimo viršuje spauskite mygtuką "Kandidatuoti pagal šį skelbimą")
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Daugiau darbo skelbimų >>
Šio darbo skelbimo galiojimo laikas baigėsi 2017-12-15 Daugiau darbo skelbimų >
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...