|
Administratorė (-ius) (IT/finansų įmonė)
|
Skelbimas galioja iki: | 2017-12-15 |
Įmonės veiklos sritis: | IT |
Darbo pobūdis: | - vidinės įmonės dokumentacijos rengimas, tvarkymas;
- telefonu gaunamų užklausų registravimas CRM sistemoje, jų administravimas;
- bendravimas su klientais, informacijos teikimas, konsultavimas;
- įmonės organizuojamų konferecijų - seminarų koordinavimas;
- biuro priežiūros užtikrinimas;
- įmonės darbuotojų deleguotų užduočių atlikimas.
|
Reikalavimai darbuotojui: | - aukštasis išsilavinimas (privalumas - IT arba finansų srityje);
- puikios raštvedybos žinios;
- puikūs lietuvių kalbos įgūdžiai (užsienių kalbų mokėjimas - privalumas);
- darbo patirtis administravimo, aptarnavimo, pardavimų ar finansų srityse;
- gebėjimas laisvai dirbti su MS Office paketu, kitomis IT sistemomis (privalumas - darbas su CRM sistema);
- komunikabilumas, atsakingumas, kruopštumas, imlumas;
- puikūs problemų / konfliktinių situacijų sprendimo / klientų aptarnavimo gebėjimai.
|
Privalumai: | - darbas su apskaitos sistemomis.
|
Įmonė siūlo: | - darbui reikalingas priemones;
- mokymus kvalifikacijos kėlimui;
- savirealizacijos galimybes.
|
Kontaktinė informacija: |
Jei skelbimo tekste nenurodytas el.pašto adresas, savo CV galite pateikti tik šiame portale (užpildykite savo CV ir skelbimo viršuje spauskite mygtuką "Kandidatuoti pagal šį skelbimą") |