Administratorė (-ius) (IT/finansų įmonė)

Advert is valid until:2017-12-15
Company activity field:IT
Job description:
  • vidinės įmonės dokumentacijos rengimas, tvarkymas;
  • telefonu gaunamų užklausų registravimas CRM sistemoje, jų administravimas;
  • bendravimas su klientais, informacijos teikimas, konsultavimas;
  • įmonės organizuojamų konferecijų - seminarų koordinavimas;
  • biuro priežiūros užtikrinimas;
  • įmonės darbuotojų deleguotų užduočių atlikimas. 
Requirements for employee:
  • aukštasis išsilavinimas (privalumas - IT arba finansų srityje);
  • puikios raštvedybos žinios;
  • puikūs lietuvių kalbos įgūdžiai (užsienių kalbų mokėjimas - privalumas);
  • darbo patirtis administravimo, aptarnavimo, pardavimų ar finansų srityse;
  • gebėjimas laisvai dirbti su MS Office paketu, kitomis IT sistemomis (privalumas - darbas su CRM sistema);
  • komunikabilumas, atsakingumas, kruopštumas, imlumas;
  • puikūs problemų / konfliktinių situacijų sprendimo / klientų aptarnavimo gebėjimai. 
Benefits:
  • darbas su apskaitos sistemomis. 
Company offers:
  • darbui reikalingas priemones;
  • mokymus kvalifikacijos kėlimui;
  • savirealizacijos galimybes. 
Contact information: If there is no email address indicated in the text of the advert, you may submit your CV through this portal only (fill in your CV and click on the button “Apply for job in the advert” at the top of the advert)
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
More job adverts >>
This job advert has expired 2017-12-15 More job adverts >
Should you have any queries please feel free to contact us
We would appreciate if you let us know of any errors or missing functions found
on the website
I‘m making an inquiry about:
Your name:
E-mail address:
Telephone number (optional):
Questions, requests:
Please wait...