Human capital center
Mūsų klientė – lietuviško kapitalo vienos didžiausių ir moderniausių įmonių Lietuvoje, vykdanti gamybą, užsiimanti didmenine ir mažmenine prekyba visoje Lietuvoje, bei eksportuojanti savo produkciją į daugelį užsienio šalių, šiuo metu ieško kompetetingo (-os) ir iniciatyvaus (-ios) Personalo vadybininko (-ės) darbuotojų atrankoms, kuris bus atsakingas už Personalo atrankos proceso vykdymą.

Human capital center, MB

Personalo vadybininkas (-ė) darbuotojų atrankoms

Объявление действительно до:2017-06-22
Сфера деятельности предприятия:Услуги
Характер работы:-Aukščiausio lygio ir viduriniosios grandies vadovų paieškos ir atrankos organizavimas ir vykdymas Lietuvoje ir užsienyje;
-Kandidatų bei atrankos pokalbių rezultatų duomenų bazės valdymas, aktualių duomenų kaupimas bei atnaujinimas;
-Darbuotojų adaptacijos proceso koordinavimas.
Требования к работнику:-Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
-Darbuotojų paieškos ir atrankos proceso išmanymas, patirtis vykdant darbuotojų paieškas ir atrankas;
-Patirtis personalo administravimo srityje, rengiant personalo valdymo dokumentus;
-Darbuotojų adaptacijos proceso praktinis išmanymas;
-Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
-Iniciatyvumas ir noras tobulėti, komunikabilumas;
-Anglų kalbos žinios (B2 lygis), kitų užsienio kalbų žinojimas – privalumas.
Предприятие предлагает:-Įdomų ir atsakingą darbą nuolat besivystančioje įmonėje;
-Ilgalaikę karjerą stabilioje, pelningoje įmonėje;
-Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes.



Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Контактный телефон: 863555654
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Больше объявлений о работе >>
Время действия этого объявления о работе закончилось 2017-06-22 Больше объявлений о работе >
При возникновении вопросов пишите нам.
Мы будем очень благодарны, если вы сообщите нам о любых замеченных на сайте
ошибках или недостающих функциях.
Обращаюсь по поводу:
Ваше имя:
Адрес электронной почты:
Телефон(не обязательно):
Вопросы, пожелания:
Пожалуйста, ждите...