Job description: | Mūsų klientė – tarptautinė siuntų kompanija, teikianti profesionalias klientų aptarnavimo paslaugas, ieško klientų aptarnavimo specialisto (-ės) vokiečių kalba.
Darbo pobūdis : -Klientų aptarnavimas telefonu vokiečių kalba, užtikrinant aukštą kokybės standartą tarptautinėje siuntų paslaugas teikiančioje kompanijoje; -Įeinančių skambučių koordinavimas; -Profesionalius konsultavimas klientų iš Šveicarijos; -Informacijos teikimas telefonu, problemų ir užsakymų registrvimas; -Aktyvus reagavimas į klientų poreikius ir iškilusių problemų sprendimas.
Reikalavimai: -Labai geros vokiiečių kalbos žinios raštu ir žodžiu(C1); -Anglų kalbos mokėjimas (B2); -Komunikabilumas, greita orientacija, atsakingumas; -Noras mokytis, siekti gerų rezultatų; -Geri kompiuterinio raštingumo įgūdžiai; -Esi imlus ir atidus detalėms;
Įmonė siūlo: -Vertingą klientų aptarnavimo patirtį tarptautinėje kompanijoje; -2 savaičių intensyvų pradinių mokymų ciklą bei kvalifikacijos kėlimo mokymus; -Priimami ir neturintys darbo patirties, vyksta kvalifikuoti apmokymai; -Lankstus darbo grafikas, lengvai derinamas su studijomis arba auginant vaikučius; -Motyvuojantį ir nuo rezultatų didėjantį atlyginimą; -Jaunatviškų ir pozityvių kolegų kompaniją; -Konkurencingą darbo užmokestį bei premijas priklausančias nuo darbo rezultatų.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. |