Job description: | Mūsų klientė – tarptautinė kompanija, teikianti profesionalias klientų aptarnavimo paslaugas, informacijos tiekimas telekomunikacijos klausimais, ieško klientų aptarnavimo specialisto (-ės) lietuvių kalba.
Darbo pobūdis : -Klientų aptarnavimas telefonu, užtikrinant aukštą kokybės standartą telekomunikacijos paslaugas teikiančioje kompanijoje; -Klientų aptarnavimas ir informacijos teikimas telekomunikacijos klausimais lietuvių kalba (rusų kalba privalumas), telefonu; -Aktyvus reagavimas į klientų poreikius, pasiūlymų teikimas ir iškilusių problemų sprendimas.
Reikalavimai: -Atsakingumas, gebėjimas dirbti savarankiškai; -Sklandi lietuvių kalba (rusų kalbos žinojimas būtų privalumas); -Komunikabilumas ir greita orientacija; -Noras mokytis, siekti gerų rezultatų; -Kompiuterinio raštingumo įgūdžiai.
Įmonė siūlo: -Vertingą klientų aptarnavimo patirtį tarptautinėje kompanijoje; -2 savaičių intensyvų pradinių mokymų ciklą bei kvalifikacijos kėlimo mokymus; -Priimami ir neturintys darbo patirties, vyksta kvalifikuoti apmokymai; -Lankstus darbo grafikas, lengvai derinamas su studijomis arba auginant vaikučius; -Motyvuojantį ir nuo rezultatų didėjantį atlyginimą; -Jaunatviškų ir pozityvių kolegų kompaniją; -Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybės.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. |