Taupkasė, kredito unija

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Skelbimas galioja iki:2017-12-20
Įmonės veiklos sritis:Finansai
Darbo pobūdis:-kreditavimo produktų pardavimas;
-kreditų gavėjų finansinės būklės įvertinimas, kreditavimo rizikos vertinimas;
-kreditavimo projektų analizė ir pristatymas paskolų komitetui;
-suteiktų kreditų administravimas.
*darbas pagal grafiką.
Reikalavimai darbuotojui:- aukštasis apskaitos / finansų / ekonomikos srityse (Gali būti paskutinio kurso studentas);
- puikūs darbo Microsoft Office programomis ir raštvedybos įgūdžiai;
- geros lietuvių;
-geri bendravimo, pardavimo įgūdžiai;
- pareigingumas, kruopštumas, analitinis mąstymas, imlumas naujovėms, greitas ir adekvatus reagavimas į situaciją;
- gebėjimas priimti sprendimus ir prisiimti atsakomybę.

Privalumai:- darbo patirtis kreditavimo srityje, finansų institucijoje;
- vadybininko darbo patirtis.

Įmonė siūlo:- profesinio tobulėjimo galimybes;
- visas socialines garantijas;
- jūsų lūkesčius ir kompetenciją atitinkantį atlygį.

Kontaktinis telefonas: 869675027-Aurelija, el.p. aurelija.meiliunaite@taupkase.lt
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Daugiau darbo skelbimų >>
Šio darbo skelbimo galiojimo laikas baigėsi 2017-12-20 Daugiau darbo skelbimų >
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...