|
UAB GRITIJA, ЗАО
buhalteris
|
Atlyginimas atskaičius mokesčius | 1000―1200 € |
Объявление действительно до: | 2020-02-08 |
Характер работы: | YRIAUSIASIS FINANSININKAS / BUHALTERIS (-Ė) Darbo aprašymas: Įmonės finansininkas bus atsakingas už finansų kontrolę, lėšų srautų stebėjimą ir planavimą, buhalterinę apskaitą kvalifikuoto vidinio finansinės veiklos audito organizavimą, komunikacijos palaikymą, finansų bei kitos statistinės informacijos teikimą priežiūros institucijoms ir kompanijos interesų atstovavimą santykiuose su bankais ir kitomis finansinėmis institucijomis. Taip pat už įmonės buhalterinę apskaitą.
Atsakomybės:
- įmonės finansų politikos formavimas ir finansinės situacijos kontrolė; - nuolatinis įmonės finansinės veiklos monitoringas ir optimizavimas; - apyvartumo, pelningumo bei kaštų valdymo rodiklių analizė; - finansinės ir mokestinės atskaitomybės ir audito procesų organizavimas bei koordinavimas; - savalaikė atskaitomybė finansinėms ir valdžios institucijoms; - finansinių rizikų identifikavimas, valdymas ir kontrolė; - įmonės atitikties kapitalo pakankamumo ir kitiems priežiūros nustatytiems rodikliams stebėsena bei kontrolė; - buhalterinės apskaitos procesų vykdymas ir priežiūra; - veiklos matavimo rodiklių (KPI) nustatymas, analizė ir kontrolė.
Reikalavimai:
- sėkminga įrodymais grįsta įmonės finansų valdymo patirtis - įmonės buhalterinės apskaitos vykdymo patirtis; - geri darbo Microsoft Office programiniu paketu įgūdžiai; - aukštasis universitetinis išsilavinimas finansų, ekonomikos, buhalterijos ar susijusioje srityje; - nepriekaištinga profesinė reputacija; - geras LR įstatymų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą ir mokesčius, išmanymas (finansų įstaigų veiklą reglamentuojančių teisės aktų išmanymas - didelis privalumas); - domėjimasis IT ir finansais; - gebėjimas greitai reaguoti į pasikeitusią situaciją, prisiimti asmeninę ir profesinę atsakomybę.
Mes siūlome:
- lanksčias darbo valandas; - motyvuojantį atlyginimą;
|
Требования к работнику: | - sėkminga įrodymais grįsta įmonės finansų valdymo patirtis - įmonės buhalterinės apskaitos vykdymo patirtis; - geri darbo Microsoft Office programiniu paketu įgūdžiai; - aukštasis universitetinis išsilavinimas finansų, ekonomikos, buhalterijos ar susijusioje srityje; - nepriekaištinga profesinė reputacija; - geras LR įstatymų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą ir mokesčius, išmanymas (finansų įstaigų veiklą reglamentuojančių teisės aktų išmanymas - didelis privalumas); - domėjimasis IT ir finansais; - gebėjimas greitai reaguoti į pasikeitusią situaciją, prisiimti asmeninę ir profesinę atsakomybę.
|
Преимущества: | PATIRTIS |
Предприятие предлагает: | - lanksčias darbo valandas; - motyvuojantį atlyginimą;
|
Контактный телефон: |
+370 68375599 |