Spaudera

Spaudera, ЗАО

Администратор

Atlyginimas atskaičius mokesčius600―900 €
Объявление действительно до:2020-09-25
Характер работы:Įmonė užsiima biuro įrangos priežiūra (spausdintuvų remontas ir eksploatacinės medžiagos) bei spaudos darbais.

Būsi atsakinga (-as) už:
  • Įmonės darbo organizavimą ir koordinavimą;
  • Šiltą bei dalykišką bendravimą su klientais gyvai, telefonu ar elektroniniu paštu;
  • Sąskaitų išrašymą;
  • Užsakymų vykdymą;
  • Administracinio ir organizainio pobūdžio pagalba administracijos darbuotojams;
Требования к работнику:Iniciatyvumas, gera nuotaika;
Komunikabilumas;
Sąžiningumas, atsakingumas;
Greita orientacija;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Word, Excel).

Преимущества:Darbo patirtis panašaus profilio įmonėje.
Предприятие предлагает:Galimybė papildomai užsidirbti ieškant klientų (15% nuo pelno);
Įdomu ir dinamišką darbą;
Galimybe realizuoti savo žinias ir sugebėjimus;
Nedidelį, bet draugišką kolektyvą;
Konkurencingą, laiku mokamą atlyginimą;
Geras darbo sąlygas.
Контактный телефон: +37069876650
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Spaudera

Spaudera, ЗАО

“SPAUDERA” – biuro technikos aptarnavimo įmonė, įkurta 2009 m. Veiklos tikslas – klientui suteikti kokybišką paslaugą už kuo mažesnę kainą!

SPAUDERA teikiamos paslaugos:

lazerinių ir rašalinių spausdintuvų kasečių pildymas bei atnaujinimas;
prekyba kompiuteriais, jų priežiūra, nuoma bei remontas;
tuščių kasečių supirkimas ir utilizavimas;
originalių bei alternatyvių gamintojų kasečių lazeriniams, rašaliniams bei adatiniams spausdintuvams pardavimas;
biuro technikos remontas ir nuoma;
prekyba nauja biuro technika;
prekyba biuro popieriumi.
Больше объявлений о работе >>
Время действия этого объявления о работе закончилось 2020-09-25 Больше объявлений о работе >
При возникновении вопросов пишите нам.
Мы будем очень благодарны, если вы сообщите нам о любых замеченных на сайте
ошибках или недостающих функциях.
Обращаюсь по поводу:
Ваше имя:
Адрес электронной почты:
Телефон(не обязательно):
Вопросы, пожелания:
Пожалуйста, ждите...