Noriu darbo
Mūsų klientei – daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbančiai tarptautinei kompanijai, savo srities lyderei, veiklą vystančiai gamybos ir paslaugų sektoriuje, šiuo metu darbui Kaune reikalinga (-as)

Noriu darbo, ЗАО

PERSONALO VADOVO ASISTENTĖ (-AS) (TARPTAUTINĖ ĮMONĖ)

Atlyginimas atskaičius mokesčius800―1000 €
Объявление действительно до:2022-05-19
Характер работы:
  • Pagalba personalo vadovei rengiant ir administruojant įmonės personalo dokumentus: sutarčių rengimas, peržiūra, koregavimas, vykdymo kontrolė, įsakymų, raštų rengimas, ataskaitų su "Excel" ruošimas ir kita.
Требования к работнику:
  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas teisės/vadybos/personalo valdymo srityje (gali būti paskutinių kursų studentas);
  • Panašaus darbo patirtis būtų privalumas;
  • Anglų kalbos žinios (raštu, žodžiu);
  • Rusų kalbos žinios būtų privalumas;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Geros "Excel" programos žinios;
  • Atsakingumas, kruopštumas, gebėjimas paskirstyti dėmesį ir prioritetus.
Предприятие предлагает:
  • Atsakingą ir savarankišką darbą dinamiškoje, lyderiaujančioje tarptautinėje kompanijoje, draugiškame ir profesionaliame kolektyve, profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Atlyginimą 1200 - 1550 Eur (brutto);
  • Kontaktinis asmuo Rasa G. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Контактный телефон: 866226455
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Noriu darbo http://personalogrupe.lt

Noriu darbo, ЗАО

"noriu personalo sprendimų grupė" (www.personalogrupe.lt) - daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti konsultacijų bendrovė, teikianti personalo atrankos, mokymo, vertinimo paslaugas.
Больше объявлений о работе >>
Время действия этого объявления о работе закончилось 2022-05-19 Больше объявлений о работе >
При возникновении вопросов пишите нам.
Мы будем очень благодарны, если вы сообщите нам о любых замеченных на сайте
ошибках или недостающих функциях.
Обращаюсь по поводу:
Ваше имя:
Адрес электронной почты:
Телефон(не обязательно):
Вопросы, пожелания:
Пожалуйста, ждите...