Noriu darbo
Mūsų klientei – tarptautinei kompanijai, veiklą vystančiai paslaugų srityje, šiuo metu darbui Kaune ieškoma (-as):

Noriu darbo, ЗАО

ADMINISTRATORĖ (-IUS) - VADOVO ASISTENTĖ (-AS) (TARPTAUTINĖ KOMPANIJA)

Atlyginimas atskaičius mokesčiusNuo 700 €
Объявление действительно до:2022-02-28
Характер работы:
  • Dokumentacijos rengimas, informacijos (korespondencijos) tvarkymas, paskirstymas, pasiūlymų rengimas ir kt.;
  • Bendravimas telefonu su klientais (įeinantys skambučiai), informacijos apie paslaugas teikimas ir pan.;
  • Pagalba vadovui ir kt.
Требования к работнику:
  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • Panašaus darbo patirtis (dokumentų ruošimo, administravimo, klientų aptarnavimo srityje – būtų privalumas);
  • Geros anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
  • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word);
  • Atsakingumas, kruopštumas, greita orientacija, komunikabilumas, iniciatyvumas, nuovokumas, gebėjimas paskirstyti prioritetus.
Предприятие предлагает:
  • Atsakingą, įdomų, dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje, draugiškame kolektyve, visas darbui reikalingas priemones;
  • Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, darbo užmokestis nuo 1000 € (bruto) plius priedai, priklausantys nuo rezultatų;
  • Kontaktinis asmuo Rasa G. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Контактный телефон: 866226455
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Noriu darbo http://personalogrupe.lt

Noriu darbo, ЗАО

"noriu personalo sprendimų grupė" (www.personalogrupe.lt) - daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti konsultacijų bendrovė, teikianti personalo atrankos, mokymo, vertinimo paslaugas.
Больше объявлений о работе >>
Время действия этого объявления о работе закончилось 2022-02-28 Больше объявлений о работе >
При возникновении вопросов пишите нам.
Мы будем очень благодарны, если вы сообщите нам о любых замеченных на сайте
ошибках или недостающих функциях.
Обращаюсь по поводу:
Ваше имя:
Адрес электронной почты:
Телефон(не обязательно):
Вопросы, пожелания:
Пожалуйста, ждите...