Noriu darbo
Mūsų klientei - daugiau nei 12 metų sėkmingai dirbančiai kompanijai, veiklą vystančiai pakavimo įrangos pardavimo bei techninio aptarnavimo srityje Pabaltijo šalyse, šiuo metu darbui Kaune reikalinga (-as):

Noriu darbo, ЗАО

Administratorė (-ius) - klientų aptarnavimo vadybininkė (-as)

Atlyginimas atskaičius mokesčius800―1000 €
Объявление действительно до:2019-11-21
Характер работы:Ji bus atsakinga už biuro priežiūrą, dokumentacijos ruošimą, sąskaitų išrašymą, bendravimą su klientais ir jų konsultavimą, produktų pristatymą klientams, užsakymų valdymą, sandėlio likučių priežiūrą, pagalbą kolegoms ir pan.
Требования к работнику:
  • Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas (vadybos, inžinerijos srityse);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • Panašaus darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • Anglų kalbos mokėjimas;
  • Komunikabilumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakingumas, motyvacija darbui.
  • Предприятие предлагает:Konkurencingas darbo sąlygas, šiuolaikišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes. Sudaroma 2 metų terminuota darbo sutartis.

    Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 1000 € ir priedai nuo darbo rezultatų.
    Контактный телефон: +370(37)320501
    Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
    Siųsti CV
    Noriu darbo http://personalogrupe.lt

    Noriu darbo, ЗАО

    "noriu personalo sprendimų grupė" (www.personalogrupe.lt) - daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti konsultacijų bendrovė, teikianti personalo atrankos, mokymo, vertinimo paslaugas.
    Больше объявлений о работе >>
    Время действия этого объявления о работе закончилось 2019-11-21 Больше объявлений о работе >
    При возникновении вопросов пишите нам.
    Мы будем очень благодарны, если вы сообщите нам о любых замеченных на сайте
    ошибках или недостающих функциях.
    Обращаюсь по поводу:
    Ваше имя:
    Адрес электронной почты:
    Телефон(не обязательно):
    Вопросы, пожелания:
    Пожалуйста, ждите...