Bioklinika, UAB

Vyr. administratorius

Atlyginimas atskaičius mokesčiusNuo 750 €
Skelbimas galioja iki:2020-09-30
Darbo pobūdis:Būsi atsakinga (-as) už:
  • Klinikos administratorių ir bendrosios praktikos slaugytojų darbo organizavimą ir koordinavimą;
  • Šiltą bei dalykišką bendravimą su pacientais gyvai, telefonu ar elektroniniu paštu;
  • Pacientų vizitų planavimą, reikalingų dokumentų administravimą;
  • Klinikoje teikiamų paslaugų kokybę, visapusišką ir kokybišką paslaugų teikimą, kad būtų patenkinti paciento poreikiai;
  • Pagalbą gydytojams, užtikrinant sklandžią klinikos veiklą.
  • Registracijos programos priežiūra ir kontrolė;
  • Darbo grafikų sudarymą, administratorių ir bendrosios praktikos slaugytojų poreikio ir jų darbo krūvio planavimą ir analizavimą.
Reikalavimai darbuotojui:
  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Būtina – geros anglų ir/arba rusų (privalumas) kalbos žinios;
  • Gebėjimas planuoti ir organizuoti savo ir kitų darbą;
  • Komandos formavimo ir ugdymo įgūdžiai;
  • Greitas reagavimas į nestandartines, stresines situacijas;
  • Kalbos kultūros, raštvedybos taisyklių išmanymas, darbo laiko apskaitos pagrindų žinios;
  • Panašaus darbo patirtis registratūroje;
  • Mokėjimas dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai;
  • Noras prisiimti asmeninę atsakomybę už paskirtų užduočių įgyvendinimą
  • Mandagumas, atidumas, greita orientacija, keičiantis aplinkybės, empatija;

Įmonė siūlo:
  • Įdomu ir dinamišką darbą;
  • Galimybe realizuoti savo žinias ir sugebėjimus;
  • Draugišką kolektyvą;
  • Konkurencingą, laiku mokamą atlyginimą;
  • Geras darbo sąlygas.

Kontaktinis telefonas: +370 615 30088
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Daugiau darbo skelbimų >>
Šio darbo skelbimo galiojimo laikas baigėsi 2020-09-30 Daugiau darbo skelbimų >
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...