|
Mūsų klientė – bendrovė, jungianti keletą verslo sričių, užsiimanti tarptautine prekyba, montuojanti ir importuojanti prekybinę ir šaldymo įrangą iš Europos ir Azijos, daugelį metų teikianti sprendimus bei vystanti projektus ir prekybos, ir pramonės įmonėse Lietuvoje bei užsienio rinkose, projektuojanti ir įrengianti pramonines šaldymo ir sandėliavimo erdves, šiuo metu dirbti Kaune ieškoma (-as):
Noriu darbo, UAB
UŽSAKYMŲ ADMINISTRAVIMO VADYBININKĖ (-AS) (B2B)
|
Atlyginimas atskaičius mokesčius | 800―950 € |
Skelbimas galioja iki: | 2022-06-03 |
Darbo pobūdis: | - Sklandus pardavimų proceso administravimas ir kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimas;
- Klientų užsakymų valdymas ir administravimas;
- Darbas su klientų valdymo sistema (CRM);
- Pardavimų sąskaitų išrašymas ir išsiuntimas klientams;
- Reikalingų dokumentų paruošimas ir perdavimas atitinkamiems skyriams;
- Klientų ir įmonės tarpusavio atsiskaitymų kontroliavimas ir kt.
|
Reikalavimai darbuotojui: | - Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas;
- Privalumas panašaus darbo patirtis (užsakymų valdymo, pardavimų ar apskaitos srityse);
- Darbo kompiuteriu įgūdžiai Ms Office (Word, Excel);
- Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas, gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai.
|
Įmonė siūlo: | - Mokymus ir profesinį tobulėjimą, karjeros galimybes modernioje kompanijoje, draugišką komandą;
- Darbo užmokestis 800-950 Eur (į rankas);
- Kontaktinis asmuo Kristina R. (numeris pasiteiravimui - 869825711). Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
|
Kontaktinis telefonas: |
869825711 |