Human capital center

Human capital center, MB

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė) TELEFONU (VOKIEČIŲ KALBA)

Skelbimas galioja iki:2018-02-18
Įmonės veiklos sritis:Logistika
Darbo pobūdis:Mūsų klientė – tarptautinė siuntų kompanija, teikianti profesionalias klientų aptarnavimo paslaugas, ieško klientų aptarnavimo specialisto (-ės) vokiečių kalba.

Darbo pobūdis :
-Klientų aptarnavimas telefonu vokiečių kalba, užtikrinant aukštą kokybės standartą tarptautinėje siuntų paslaugas teikiančioje kompanijoje;
-Įeinančių skambučių koordinavimas;
-Profesionalius konsultavimas klientų iš Šveicarijos;
-Informacijos teikimas telefonu, problemų ir užsakymų registrvimas;
-Aktyvus reagavimas į klientų poreikius ir iškilusių problemų sprendimas.

Reikalavimai:
-Labai geros vokiiečių kalbos žinios raštu ir žodžiu(C1);
-Anglų kalbos mokėjimas (B2);
-Komunikabilumas, greita orientacija, atsakingumas;
-Noras mokytis, siekti gerų rezultatų;
-Geri kompiuterinio raštingumo įgūdžiai;
-Esi imlus ir atidus detalėms;

Įmonė siūlo:
-Vertingą klientų aptarnavimo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
-2 savaičių intensyvų pradinių mokymų ciklą bei kvalifikacijos kėlimo mokymus;
-Priimami ir neturintys darbo patirties, vyksta kvalifikuoti apmokymai;
-Lankstus darbo grafikas, lengvai derinamas su studijomis arba auginant vaikučius;
-Motyvuojantį ir nuo rezultatų didėjantį atlyginimą;
-Jaunatviškų ir pozityvių kolegų kompaniją;
-Konkurencingą darbo užmokestį bei premijas priklausančias nuo darbo rezultatų.

Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Kontaktinis telefonas: 863555654
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Daugiau darbo skelbimų >>
Šio darbo skelbimo galiojimo laikas baigėsi 2018-02-18 Daugiau darbo skelbimų >
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...