|
Mūsų klientei – ilgus metus sėkmingai dirbančiai tarptautinei korporacijai, pasitelkiančiai naujausiais technologijas, gaminančiai inovatyvų produktą, šiuo metu darbui Kaune ieškoma (-as):
Noriu darbo, UAB
Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) - apskaitininkė (-as) (tarptautinė kompanija) (darbas iš namų)
|
Atlyginimas atskaičius mokesčius | 1100―1400 € |
Skelbimas galioja iki: | 2024-06-17 |
Darbo pobūdis: | - Klientų / tiekėjų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
- Sutarčių, užsakymų ir kitų įmonės dokumentų rengimas ir administravimas, sklandžios komunikacijos su padaliniais kitose šalyse užtikrinimas;
- Sandėlio likučių stebėjimas, logistikos procesų koordinavimas (reikalingų dokumentų rengimas, transporto užsakymas ir kt.);
- Buhalterinės apskaitos duomenų rengimas, pagalba įmonės vyriausiajam buhalteriui;
- Pakuočių apskaita GPAIS sistemoje.
|
Reikalavimai darbuotojui: | - Aukštasis išsilavinimas (pageidautina buhalterijos, finansų, verslo administravimo ir pan. srityse);
- Būtina panašaus darbo patirtis (apskaitos, klientų aptarnavimo, administravimo ar pan. srityse);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, privalumas MS Dynamics AX);
- Labai geros anglų kalbos žinios (raštu, žodžiu);
- Pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, komunikabilumas, kruopštumas, sąžiningumas, savarankiškumas;
- Gebėjimas paskirstyti prioritetus.
|
Įmonė siūlo: | - Įdomų, atsakingą, dinamišką darbą tarptautinėje aplinkoje, profesinio tobulėjimo galimybes, lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti iš namų, visas darbui reikalingas priemones bei mokymus;
- Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, darbo užmokestis (prieš mokesčius) 1700-2300 €.
|
Kontaktinis telefonas: |
+37066226455 |